défine

Vem är JKB???

Kategori: JKB tavlor

Hej mitt namn är Julie Kristine Blomsöy och är 28 år. Född och uppväxt i Narvik, nord-norge.
Jag har bott i Varberg ca 5 år med min kära sambo Daniel. Vi har en liten son på 1,5 år och i april ska han få en liten lillasyster / lillebror.
Har målat och skapat så länge jag minns. Min farfar var känd konstnär( Åsmund Blomsöy ) i nord-norge under
min tid som barn, så det är där jag fått min inspiration att måla och att vara kreativ.

Jag har fått en underbar chans att visa upp mina tavlor på De'fine i Varberg, och vill tacka för all hjälp och den positiva respons jag fått.

Jag önskar alla välkomna till JKB Galleri,  De'fine i Varberg.



/ Julie K Blomsöy



Kommentarer

  • christina andersson säger:

    Jag älskar min tavla "life is like a box of ch.....

    Den hänger underbart fint här på södermalm.

    Jag får många positiva reaqktioner på den!!!

    Hoppas att kunna köpa en tavla nu i vår. Ekonomin är sådär nu när vi har köpt lägenhet här!

    Många varma kramar christina och lycka till framöver!!

    2009-01-29 | 15:29:23

Kommentera inlägget här: